گرفتاریهای کاری بین من و محسن چاوشی فاصله انداخته است
نوشته شده توسط : ஐღ♥ Morteza ♥ღஐ

ماهنامه ی «ترانه ماه» (تنها نشریه ی تخصصی موسیقی پاپ)، ماهنامه ی «موسیقی قرن21» (معتبرترین مجله ی موسیقی که به آثار فاخر می پردازد)، ماهنامه ی جدیدالتاسیس «تازه» (به سردبیری بهروز افخمی، سینماگر برجسته ی کشور) از جمله نشریاتی هستند که با محسن یگانه مصاحبه کرده اند و احتمالاً به زودی شاهد گفت و گوهای دیگری با محسن یگانه در نشریات مختلف خواهیم بود.
توجه شما را به چکیده ای از این گفت و گوها جلب میکنم. لطفاً برای مطالعه ی متن کامل مصاحبه ها مجلات را خریداری بفرمایید. (خصوصاً هواداران محسن یگانه؛ چرا که با این کار تاثیر نام محسن یگانه در فروش مجلات ثابت می شود) . اما حرفهای محسن یگانه:

گرفتاریهای کاری بین من و محسن چاوشی فاصله انداخته است. خدا را شکر هم من مجوز گرفته ام و هم محسن چاوشی. اما قضیه حامد هاکان فرق می کند. او قرار نبود کنار ما باشد و ورودش خیلی چیزها را خراب کرد.

وقتی آهنگهای آلبوم پر پرواز شادمهر را میخواندم به جرأت میگویم فرقی بین صدای من و صدای شادمهر وجود نداشت.آن موقع فقط 17سالم بود... تصمیم گرفتم از فضای خواندن شادمهر فاصله بگیرم و تقلید نکنم.


هیچ وقت یادم نمی رود شرایطی داشتم که برای تمرین گیتار، در سرمای سوزناک زمستان باید بیرون می رفتم و در فضای باز ساز می زدم. برف می بارید و دسته گیتارم از برف سفیدپوش شده بود. باور کنید آن روزها حتی کارگرهای ساختمانی هم برای کار بیرون نمی آمدند.

قصد دارم در کار بعدی یک سی دی را به رمیکس کارهای قدیمی ام اختصاص دهم و سی دی دیگر هم کارهای جدیدم را در خواهد گرفت.

آلبوم جدیدم «تقاص» نام دارد. تقاص سوژه ی ملموس و تعریف شده ای برای مردم است.

در ادامه ی ترانه نفسهای بی هدف ترانه دیگری را نوشته ام که خط اولش اینگونه است:
چرا امروزم مث دیروز و فرداس ، این چه تقدیر سیاهیه خدایا

با همه احترامی که برای نوازندگان داخل کشور قائلم، قصد دارم در آلبوم جدیدم سازها را در کشور ارمنستان و ترکیه ضبط کنم.

علاقه ام به موسیقی با شنیدن قطعه ی «گل گندم» از آلبوم «بهار من» شادمهر عقیلی مشخص شد.

به بازیگری و تئاتر بیشتر از موسیقی علاقه داشتم و حتی در تئاتر جوایزی هم دریافت کردم و نامزد بهترین بازیگر شدم.

به معجزه خیلی زیاد معتقدم. همین که زنده ام معجزه است. دی ماه سال گذشته ناچار شدم قلبم را جراحی کنم. ضربان قلب 285 بار در دقیقه یکجور معجزه است.

تلاش می کنم تکراری نشوم اما اگر این اتفاق رخ داد حتماً با دوستان دیگر همکاری خواهم کرد.

تولید یک اثر شبیه رسم نقشه یک ساختمان است. هرچقدر خلاق تر عمل کنید مطمئناً تا سال های سال از طرح ساختمانی که در آن زندگی می کنید خسته نمی شوید.

تمام تلاشم این بوده که شنونده از روی هیچ آهنگی نگذرد. حساسیت فوق العاده ای به خرج دادم...

*****

باور کنید آنقدر مطالب جالب در این گفت و گوها وجود دارد که نمی توان به همه اشاره کرد. اینکه تصویر گفت و گوها را هم قرار دهم عمل شایسته ای نیست. پس پیشنهاد می کنم مجلات را خریداری کنید (این کار هم مسلماً نوعی حمایت از محسن یگانه است). خصوصاً گفت و گوی «ترانه ماه» و نیز «موسیقی قرن21» بسیار خواندنی هستند.

ضمنا در دو صفحه ی میانی «ترانه ماه» پوستر زیبایی از فرزاد فرزین و محسن یگانه چاپ شده است. «موسیقی قرن21» نیز دو پوستر خیلی زیبا از محسن یگانه چاپ کرده است و البته عکس روی جلدش را نیز به محسن یگانه اختصاص داده است. خواندن مصاحبه ی مجله ی «تازه» هم خالی از لطف نیست.

(محسن یگانه نسبت به گفت و گوی چاپ شده در مجله موسیقی قرن۲۱ بسیار معترض است و اعلام کرده که این مصاحبه تحریف شده است. بنابراین شایسته است مسئولین محترم مجله ی مذکور با چاپ اصلاحیه، رسما از محسن یگانه عذر خواهی کنند. )




:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: